Create your own banner at mybannermaker.com!
Business Affiliate ProgramsCouponsPersonalsAdvertisingShopping

Set Bersalin Ibu Ambar

Harga : RM 150-00 (SM) /RM 170-00 (SS)

Set Bersalin IBU Ambar bukan sahaja sesuai untuk Ibu-Ibu Bersalin Secara Normal atau Pembedahan tetapi juga untuk Wanita Keguguran kurang dari setahun sekiranya lebih dari setahun amalkan SET SAYYIDA AMBAR agar sihat dalaman, mental & fizikal dan memudahkan proses kehamilan semula.
Dengan Set Bersalin IBU Ambar anda tidak perlu:
Urut/Sengkak
Tangas Param / Pilis
Pantang Melampau
Takut Gila Meroyan

Bezanya ia mudah, ringkas dan tidak banyak produk yang perlu dimakan. Untuk 3 hari Pertama makan 3 produk sahaja iaitu AK IBU, TUJU DARAH & TUJU MEROYAN dan hari-hari seterusnya hanya makan 1 produk iaitu AK IBU sehingga habis. Kesemua Produk kami berbentuk kapsul sayur-sayuran mudah larut.

Cukup ke??
MEMANG CUKUP sebab setiap kapsul AK IBU dirumus daripada 16 jenis rempah ratus yang mempunyai pelbagai khasiat& kebaikan untuk membaikpulih & menyihatkan kesihatan dalaman wanita bersalin atau keguguran.

Kandungan Set Bersalin IBU Ambar:


IBU
Empat (4) Botol AK IBU untuk pemakanan 60 hari sahaja dan seterusnya amalkan Produk AK WANITA Ambar Kenanga. AK IBU digunakan secara tradisional untuk kesihatan dan menguatkan badan wanita selepas bersalin.
Membantu membuang angin badan, lebihan air dan menyihatkan badan selepas bersalin atau keguguran kembali anggun .







TUJU MEROYAN
Satu (1) peket TUJU MEROYAN AK untuk pemakanan 3 hari pada waktu petang sahaja .
membantu mengecutkan batu meroyan & mengawal emosi kembali ceria tanpa perlu berparam dan berpilis.







TUJU DARAH
Satu (1) peket TUJU DARAH AK untuk pemakanan 3 hari dan pada waktu pagi sahaja. Ia adalah makanan tambahan yang menggantikan fungsi bertangas atau bertungku. Jadi, jangan risau pasal berat badan, perut buncit, angin badan, masalah meroyan dan rahim kerana anda pasti anggun, sihat, ceria & berseri selepas pantang



LARANGAN: SEMASA MENGAMBIL SET BERSALIN IBU AMBAR, DI LARANG MENGAMBIL SEBARANG PRODUK MAKANAN ATAU MINUMAN YANG BERASASKAN HERBA & AKAR KAYU!!!

BILA HARUS MULA MAKAN?
a. Ibu Bersalin Normal boleh makan seminggu / 7 hari selepas bersalin dan/atau sekembali ke rumah;
b. Ibu Bersalin Secara Pembedahan boleh mula makan seminggu / 7 hari selepas doktor benarkan makan makanan berat dan/atau sekembali kerumah; dan
c. Wanita Keguguran boleh mula makan secepat mungkin.


CARA PENGAMBILAN PRODUK SBI AK 1.
UNTUK 3 HARI PERTAMA SAHAJA
WAKTU PAGI 1. Makan dua (2) kapsul AK IBU , perut kosong atau selepas makan dengan segelas air suam2. Selepas sarapan pagi makan dua (2) kapsul TUJU DARAH sahaja.

WAKTU PETANG Makan dua (2) kapsul TUJU MEROYAN dengan segelas air suam dan mesti makan dalam waktu yang ditentukan iaitu 5 petang sehingga 7 malam sahaja. TUJU MEROYAN MESTI DIMAKAN SEPERTI MENYOROK DI BELAKANG PINTU ( mengikut petua).

WAKTU MALAM Selepas makan malam atau sebelum tidur, makan dua (2) kapsul AK IBU dengan segelas air suam. 2. UNTUK HARI-HARI SETERUSNYA Makan dua (2) kapsul AK IBU pada waktu pagi dan malam seperti biasa sehingga habis .

**** SELEPAS HABIS PANTANG AMBIL SET SAYYIDA AMBAR UNTUK MEMBERI KESIHATAN DALAMAN DAN LUARAN BERTERUSAN.
******* SET BERSALIN IBU AMBAR JUGA SESUAI UNTUK IBU-IBU YANG MENGALAMI KEGUGURAN KERANA IANYA DAPAT MEMBANTU MENGAWAL EMOSI, MEMBAIKPULIH & MENGUATKAN RAHIM DAN BADAN AGAR MEREKA BOLEH HAMIL SEMULA TANPA SEBARANG TEKANAN.

Related Posts with Thumbnails