Create your own banner at mybannermaker.com!
Business Affiliate ProgramsCouponsPersonalsAdvertisingShopping

D-Bless

D-bless mengandungi ekstrak daripada tumbuhan semulajadi dan bahan makanan mewah serta garam-garam tisu berasaskan Bio-Teknologi yang telah teruji lebih 300 tahun yang dipelopori oleh Prof. Dr. Samuel Hahemann (Pengasas Bio-Teknologi - Homeopathy dari German - 1810) dan diakui di seluruh dunia. Sungguh berkesan dalam proses pembongkaran penyakit seterusnya mempercepatkan proses penyembuhan secara semulajadi. Ianya juga berfungsi sebagai agen penahan sakit (pain-killer) secara semulajadi tanpa kesan sampingan.

Antara Kandungan :-

Acid Phosphoricum, Acnite, Air zam-zam, Allim Cepa, Allim Sativa, Aloe Vera, Anti Ageing Code, Anti Drugs, Anti Morphine, Arnica, Aurum Metalic, Avena Sativa, Barley Leaf, Barley Seed, Bee Pollen, Brain Tonic, Bryonia, Buah-buah terpilih, Calc Phos, Capsicum, Carbo Vegetablis, Charmomile, Chelidron, Children Growth, Chitosan, Chlorofil, Collagen & Polysakarida, Damiana, Echinachea, Electro Clustered Energy Water, Ferphos, Gamat, Ganoderma, Germanium Metalicum, Ginseng, Got cala, Graph, Gingko Biloba, Halia, Hydrocotile Asiatica, Insulin, Kacip Fatimah, Kali Phos, Lachesis, Lecitin, Lyngze, Madu Asli, Manjakani, Mengkudu (Noni), Mercurius, Multivatimins (23 vitamin), Nat Phos, Nigella Sativa (Habbatus Sauda), Phosporicum, Phytolaca, Propolis, Protein, Royal Jelly, Rumpai Laut (Sea Algae), Sarang Burung Layang-layang, Sarsaparilla (Kayu Sarsi), Silica, Spirullina, Sulphur, Tongkat Ali, Total Enzime, Ver Viv, 12 tisu garam dan lebih 50 lain-lain herba dan penawar.

Antara penyakit yang telah terbukti mampu ditangani :-

Asma, Arthritis, Rheumatism, Anaemia, Anti Cholestrol, Terbakar, Allergi, Keguguran, Masalah Darah, Jangkitan Bakteria, Sembelit, Kanser, Pembesaran kanak-kanak, Kencing Manis, Fungsi detoksifikasi, Internal Secretion, Kesihatan umum lelaki dan wanita, jangkitan virus dan lain-lain penyakit.

Kesan Tindakbalas :-
Jika anda mengalami keadaan di mana penyakit lama muncul kembali atau yang sedang dialami menjadi lebih sakit sedikit, dan perubahan pada fizikal tertentu, diharap jangan panik. Ianya merupakan 'healing crisis' yang bersifat sementara waktu. Jika perlu anda boleh kurangkan dos dan meneruskan dos yang disyorkan apabila keadaan pulih seperti sediakala.

Peringatan :- Dbless tidak mengandungi bahan berbahaya. Walau bagaimanapun, tidak digalakkan untuk wanita yang mengandung di bawah 4 bulan.

Cara pengambilan :

Dewasa
• 2 biji - dihisap/dikunyah 2 kali sehari bagi tujuan membina kesihatan dan penyakit bukan serius.
• 2 biji - dihisap/dikunyah 3 kali sehari bagi pesakit serius/kronik. Kanak-Kanak
(6 – 12 tahun)
• 2 biji dilarut dalam segelas air diminum 2 kali sehari, larutan ini untuk 2 hari (tidak boleh disimpan lebih dari 2 hari) tujuan untuk membina kesihatan.

• 2 biji dilarut dalam segelas air diminum 3 kali sehari, larutan ini untuk 2 hari (tidak boleh disimpan lebih dari 2 hari) bagi pesakit serius/kronik.

(1 – 5 tahun)
• 2 biji dilarut dalan segelas air diminum 1 sudu teh 2 kali sehari, larutan ini tidak boleh disimpan lebih dari 2 hari - tujuan untuk membina kesihatan.
• 2 biji dilarut dalam segelas air diminum 1 sudu teh 3 kali sehari, larutan ini tidak boleh disimpan lebih dari 2 hari - bagi pesakit serius/kronik.

(Dibawah 1 tahun)
• 2 biji dilarut dalan segelas air diminum ½ sudu teh 2 kali sehari, larutan ini tidak boleh disimpan lebih dari 2 hari - tujuan untuk membina kesihatan.
2 biji dilarut dalam segelas air diminum ½ sudu teh 3 kali sehari, larutan ini tidak boleh disimpan lebih dari 2 hari - bagi pesakit serius/kronik.


Code:FF004 HARGA WM: RM76.00 | EM: 83.00 | BRUNEI: $42.00 | S'PORE: $40.00
Related Posts with Thumbnails