Create your own banner at mybannermaker.com!
Business Affiliate ProgramsCouponsPersonalsAdvertisingShopping

Nomo Mamolo

Keterangan Produk:

Payudara adalah terdiri daripada tiga unsur utama:

1.Lapisan kulit yang menutupi dan dua struktur khusus,
2.areola dan

3.puting susu

Unit-unit kelenjar yang menghasilkan susu

Struktur-struktur sokongan, ligamen tisu perantara dan tisu lipid yang menjadikan bentuk payudara sedemikian rupa
Payudara disokong oleh ligamen-ligamen penggantung. Struktur ini ditambat pada satu lapisan tisu perantara yang mengelilingi otot pektoralis major dan mengunjur dalam satu rangkaian kompleks. Ke arah luar struktur ini dipisahkan dari kulit oleh tisu-tisu lemak. Kelenjar-kelenjar yang menghasilkan susu tertanam di dalam tisu-tisu penyokong yang dihubungkan oleh saluran lakteal yang membuka puting susu. Pada peringkat awal kelenjar-kelenjar ini kecil sahaja dan terkumpul di kawasan bawah puting susu dan areola. Sewaktu hamil kelenjar itu membesar dan tertolak ke bawah menjadikan payudara semakin membesar. Pembesaran ini berterusan sehingga ke peringkat penyusuan badan dan ia akan mengecil secara perlahan-lahan sehingga ke saiz biasa.

Disebabkan oleh faktor-faktor genetik dan juga pemakanan, pertumbuhan payudara adalah berbeza dikalangan wanita. Ada yang bersaiz kecil dan ada yang bersaiz besar. Ada juga kes di mana payudara kanan dan kiri tidak sama saiznya. Variasi-variasi memberikan pelbagai bentuk dan saiz payudara. Dari sudut persepsi manusia terhadap payudara juga terdapat pelbagai variasi. Ada golongan yang berpandangan bahawa payudara adalah lambang kecantikan susuk tubuh wanita. Yang bersifat keibuan pula mementingkan payudara sebagai organ penting bagi menghasilkan susu badan.

Walau apapun tanggapan, pertumbuhan payudara yang sihat dan cantik adalah penting samada dari sudut kesihatan wanita mahupun dari aspek kecantikan. Selain dari itu, yang paling mustahak sekali ialah, pertumbuhan payudara yang sihat boleh menghasilkan susu badan berkualiti. Ini adalah penting untuk menjaga kesihatan bayi yang menyusu. Oleh itu NOMO MAMOLO dirumus khas untuk membantu pertumbuhan payudara.

Cara makan:

Dikemam atas lidah 1 biji sehari sebaiknya pada waktu malam. makan 3 hari dan berhenti 3 hari. Ikut aturan sehingga habis.

Pantang larang:

Untuk membantu keberkesanan tindakan Nomo Mamolo berpantanglah daripada kopi dan sebarang minuman yang mengandungi kafeina. Elakkan juga daripada mengambil garam berlebihan.

Cara menyimpan:

Tutup ketat. Jauhkan daripada kanak-kanak. Tidak perlu disimpan di dalam peti sejuk. Jangan simpan di tempat yang berbau kuat

Related Posts with Thumbnails