Create your own banner at mybannermaker.com!
Business Affiliate ProgramsCouponsPersonalsAdvertisingShopping

Testimoni Produk Era Edar

TESTIMONI 1

Pn Aida
"Bukan mudah untuk mempercayai sesuatu produk yang baru diperkenalkan di pasaran lebih-lebih lagi yang melibatkan pemakanan semasa hamil.Namun setelah membaca dan mendengar dari rakan tentang kebaikan Salindah, saya cuba dengan penuh tawakal.Akhirnya saya selamat melahirkan anak yang comel, sihat dan cerdik. Saya yakin dengan keberkesanannya dan akan menggunakannya sekiranya hamil sekali lagi"


TESTIMONI 2

Pn Suraiyani
" Saya tidak bimbang menggunakan produk Salindah kerana bukan saja tiada kesan sampingan, malah anak yang dilahirkan juga comel, sihat, dan pintar. Perkembangan fizikal dan mentalnya amat berbeza dengan kebanyakan bayi biasa. Terima kasih Salindah"


TESTIMONI 3

AFIF ZUHDI BIN MOHAMAD
Terima kasih kepada ayah dan emak yang telah memberikan saya EXAMO-CKM 500 dan MATSA
sehingga saya berjaya mendapat 5A dalam UPSR 2008. Pencapaian terbaik saya sebelum ini

TESTIMONI 4

MUHD DINSYAFIQ BIN MAZELAN
Sebelum saya menggunakan EXAMO-CKM 500 ini, saya mengalami masalah cepat lupa dalam pembelajaran, sukar untuk menghafal dan sentiasa merendah diri. Alhamdulillah, selepas menggunakan EXAMO-CKM 500 saya mudah memahami apa yang guru ajar dan sentiasa mengambil bahagian dalam apajua aktiviti yang dianjurkan oleh pihak sekolah. Buktinya saya telah mendapat 5A dalam UPSR 2008, menjadi Ketua Pengawas dan Tokoh Murid 2008 di Sekolah Kebangsaan Tanjung Pati, Dungun, Terengganu.


Related Posts with Thumbnails