Create your own banner at mybannermaker.com!
Business Affiliate ProgramsCouponsPersonalsAdvertisingShopping

Griptite & Jitra

Harga:RM63
Kandungan: Griptite: 60 biji dan Jitra: 40 biji
Jenis: Utk wanita yang telah atau belum berkahwin

Keterangan Produk:

Griptite - Ia diperbuat daripada herba terpilih termasuklah kacip fatimah, bunga patma, rempah gunung, tutup bumi dan beberapa jenis lagi. Istimewa ekonopek griptite ini ialah untuk mengatasi masalah kaum wanita seperti sengugut, perut buncit, mencegah meroyan, membuang angin, mengatasi masalah sembelit, mengecutkan organ peranakan, menguatkan rahim dan memberikan tenaga. Malah ia juga dapat mengatasi masalah keputihan dan menguatkan otot dan seterusnya menambah kenikmatan semasa mengadakan hubungan seksual bersama suami.

Jitra Teablets - Merupakan ramuan yang terdiri daripada 19 jenis herba termasuklah habbatus sawda', halia, lengkuas, serai, cekur, lempuyang, pelaga, rempah termasuk madu yang dapat memberi kepanasan kepad tubuh, dapat memberikan tenaga dan kekuatan, melancarkan aliran darah, mancairkan lemak, melicinkan pergerakan dan pembuangan najis, mengeluarkan toksin serta melegakan sengal-sengal otot, sendi dan kebas-kebas angota badan.

Cara makan:

Bagi wanita bermasalah seperti darah tinggi dan seumpamanya:


Makan Griptite 2 biji pagi dan 2 biji malam selama 4 hari berturut-turut. Kemudian berhenti selama 6 hari. Setelah itu sambung semula makan selama 4 hari dan berhenti 6 hari. Begitulah seterusnya sehingga habis.
Pada 6 hari yang kosong itu minumlah jitra 1 biji pagi dan 1 biji malam dengan dicampurkan dalam minuman panas atau air panas.

Bagi wanita normal:

Boleh dimakan seperti mana cara 1 di atas.
Boleh juga dimakan Griptite menurut kaedahnya dan diminum Jitra pada setiap hari sekiranya bersesuaian dengan ketahanan tubuhnya.

Lain-Lain Kegunaan:

  • Tekanan darah tinggi
  • Kencing manis
  • Awet muda

Pantang Larang:

Jangan meminum air kelapa dan limau nipis
Related Posts with Thumbnails