Create your own banner at mybannermaker.com!
Business Affiliate ProgramsCouponsPersonalsAdvertisingShopping

Femina


Harga:RM14.00
Kandungan: 140ml

Keterangan Produk:
Ia merupakan kategori penjagaan peribadi (personal care items) daripada jenis cecair basuhan badan yang dirumus khas menggunakan herba-herba tempatan. Cecair basuhan badan digelar douche.

Kegunaan:
  1. Berfungsi untuk merawat calar-calar garuan, gatal dan kerengsaan serta ekzema.
  2. Mencegah dan merawat masalah berkaitan alat kelamin, terutamanya mengawal pertumbuhan dan perkembangan jangkitan bakteria dan kulat yang amat gemar pada bahagian dan keadaan yang lembap.
  3. Membersihkan keputihan (leukorea), darah haid dan darah nifas.
  4. Menghilangkan bau yang tidak enak.
  5. Mengesani tisu otot gegelang vagina untuk menjadi lebih kejap dan sekaligus mengecut dan menyempitkan lagi liang vagina.
Hasilnya - anda akan berasa lebih nyaman, segar dan menjadikan rukun kekeluargaan akan lebih baik untuk suami isteri.

Douche juga boleh digunakan oleh gadis yang belum berkahwin.

Douche Femina ini dirumus menggunakan herba-herba tempatan seperti sireh, inai, manjakani, asam keping dan garam tisu biokimia tertentu dalam sukatannya yang tertentu. Douche ini bersifat sedikit astringen dan anti septik.

Cara guna:
Femina dituang ke tapak tangan, ditambah sedikit air bersih dan terus disapu dan dilumur ke merata kawasan vagina. Kemudian bilaslah dengan air bersih. Baik dilakukan semasa mandi atau sebelum tidur. Istimewa bagi membersihkan darah haid dan nifas. Boleh juga digunakan kerap tanpa mendatangkan kesan mudarat.
Related Posts with Thumbnails