Create your own banner at mybannermaker.com!
Business Affiliate ProgramsCouponsPersonalsAdvertisingShopping

Nig'Ella

Minuman berfungsi yang ajaib yang diekstrak dari bijirin hitam (Premium Quality) secara perahan sejuk (Cold Processing) tanpa haba. Minuman istimewa Nig'Ella kaya dengan vitamin serta zat mineral yang diperlukan badan. Berdasarkan kajian moden di Universiti Iskandariah (Mesir), 78% pesakit lelah sembuh setelah menggunakan bijirin ini.

Mengandungi fostat, ion dan karbohidrat yang mampu membunuh kuman dan baik untuk aktiviti anti kanser. Mempunyai daya pengesan yang mengeluarkan larutan air seperti asid urik, deposit garam galian dan larutan organik dan volatial.

Nig'ELLA Oil boleh dicampurkan dengan sepasang D'Bless di mana ianya sangat baik untuk disapu pada luka kemalangan, kudis, kencing manis, kurap dan gatal-gatal serta lain-lain anggota badan yang lumpuh, luka terbakar dan lain-lain. 100% ekstrak Habbatussauda Super Grade, tanpa pewarna, perasa tiruan dan bahan pengawet. Ia juga boleh bertindak sebagai antibiotik semulajadi. Mengurangkan kolesterol serta menstabilkan kadar lemak dalam badan. Mengandungi fosfat, ion dan karbohidrat yang mampu membunuh kuman dan baik untuk aktiviti anti kanser. Mempunyai daya pengesan yang mengeluarkan larutan air seperti asid urik, deposit garam galian dan larutan organik dan volatial.

Code: FB-1
WM: RM45.00 | EM: 49.50 | BRU: $25.00 | S'PORE: $23.50
Related Posts with Thumbnails