Create your own banner at mybannermaker.com!
Business Affiliate ProgramsCouponsPersonalsAdvertisingShopping

Susu Biolac


Harga:RM19.90
Kandungan:500 gm
Jenis: Susu untuk bayi

Keterangan Produk
Merupakan serbuk susu dari susu yang dipasteur, mengandungi kombinasi khas garam tisu Biokimia.

Keistimewaan tambahan garamtisu biokimia:
  1. Kesuburan, pertumbuhan dan perkembangan fizikal, emosi dan mental
  2. Kecergasan dan kecerdasan
  3. Mencegah gangguan kesihatan, demam, selsema, batuk dan ruam
  4. Menyihatkan kulit dan rambut, menguatkan tulang dan gigi
  5. Membuang bahan toksik dalam badan
  6. Membaiki penghadaman
  7. Mengurangkan ragam tangis dan memudahkan penjagaan
Susu Biolac boleh membantu:-

Mencerdaskan Akal
Dengan kebaikan fosfat-fosfat kalsium dan magnesium, Biolek membantu menyuburkan dendron dan dendrit. Dendron berfungi mengumpul maklumat dalam otak menerusi sentuhan sinaps. Semakin subur pertumbuhan dendron dan dendrit maka lebih banyak maklumat dapat disimpan oleh otak. Sentuhan antara sinaps (sinaps aksosomatik) membentuk laluan neural (neural pathway) untuk membawa maklumat yang dikehendaki. satu neuron mungkin mempunyai 1,000 hingga 10,000 sinaps. menurut Prof Pyotr Kuzmich Anokhin, pakar bedah saraf bangsa Rusia mendapati neuron otak orang cerdik berkeadaan lebih subur jika dibandingkan dengan orang kurang bijak.

Menguatkan Ingatan
Lemah daya ingatan ataupun lemah daya untuk mengingat membawa kepada masalah lupa. Kelemahan tenaga dan daya boleh dikuatkan. Antara fungsi makanan adalah untuk menguatkan. Kajian yang telah dilakukan oleh Dr Schuessler menunjukkan enam jenis garamtisu biokimia yang diperlukan oleh otak sebagai makanan. Tetapi berdasarkan analisis Prof Dr Azizan Hj Ismail, tiga garamtisu biokimia sudah memadai iaitu kalsium fosfat, kalium fosfat dan magnesium fosfat. Rumusan istimewa kalsium fosfat dan magnesium fosfat terkandung dalam khasiat-khasiat penting Biolek.

Menambah Tenaga Mental
Tenaga mental adalah dalam bentuk tenaga elektrik. Jika berlaku kekurangan tenaga elektrik, ia boleh dijanakan kembali daripada tindakbalas kimia, sama seperti "rechargeable battery". Tenaga kimia yang terhasil dan tindakbalas ini boleh diubah menjadi tenaga elektrik. Proses yang berlaku dalam otak yang melibatkan fenomena ini dikenali sebagai proses elektrokimia. Dr David Samuels dari Institut Weismann, menganggarkan pada setiap saat otak melakukan antara 100,000 hingga 1,000,000 proses elektrokimia. Proses ini tidak mungkin berlaku tanpa disertai dengan khasiat-khasiat bahan kimia tertentu seperti kalsium, kalium, magnesium dan fosforus.


Cara makan:
Dibancuh dengan air panas atau air suam

Cara menyediakan:
Masukkan 3 sudu yang disediakan (30gm) Biolek ke dalam bekas. Campurkan 200ml air masak suam. Kacau hingga sebati. 3-4 jamuan sehari adalah mencukupi.

Cara simpan:
Tutup ketat, simpan ditempat sejuk dan kering
Related Posts with Thumbnails