Create your own banner at mybannermaker.com!
Business Affiliate ProgramsCouponsPersonalsAdvertisingShopping

Phos-X & Jitra

Harga:RM63
Kandungan:Phos-X: 60 biji dan Jitra Tablets: 40 biji

Keterangan
Rumusan herba yang boleh membantu masalah kebatinan lelaki. Mengandungi lebih 19 jenis herba termasuklah tongkat ali, ubi jaga, galak tua, rancang besi, rempah gunung dan lain-lain lagi. Memberi kepanasan untuk tubuh, dapat memberikan tenaga dan kekuatan, melancarkan aliran darah, menguatkan pinggang, mencairkan lemak, melicinkan gerakan dan pembuangan najis, menambahkan selera, membuang kembung angin, mengenakkan tidur, mengeluarkan kotoran tubuh (toksin) melalui peluh, menyihatkan kulit. Melegakan sengal otot, sendi dan kebas anggota.

ED
Erektif disfungsi (ED) atau mati pucuk menjejaskan hubungan kelamin kira-kira 152 juta pasangan seluruh dunia. Sindrom ini amat ditakuti oleh lelaki tetapi masih ramai yang menyembunyikan masalah ini. ED berlaku apabila perjalanan darah di dalam zakar tidak lancar ketika rangsangan. 80% kes ini berpunca dari keadaan disiologi seperti menghadapi masalah kardiovaskular dan diabetes manakala selebihnya oleh sebab psikologi. 70% penyakit masalah ED adalah mereka yang nerusis 40-70 taun.

Hormon
"Krisis pertengahan umur" di kalangan lelaki atau dikenali sebagai andropaus (hormon lelaki dikenali sebagai androgens) akan memberi kesan kepada fizikal dan emosi. Sejajar dengan peningkatan usia, tahap metabolisme dan testosteron turut menurun. Ketika inilah beberapa perubahan dapat dikesan seperti keletihan, keinginan seks menurun, kelemahan ereksi, otot mengendur, mudah lupa, perubahan mood dan keradangan, gangguan tidur, rambut gugur, perubahan bentuk badan (kurang berotot dan semakin berisi), berpeluh, panas, kerap terdedah dengan penyakit dan kadang-kadang dipresi.

Ramai doktor bersetuju perubahan yang berlaku di kalangan lelaki lebih kepada perubahan fizikal berbanding dengan perubahan hormon. Lelaki merasa tidak bernafsu dan berminat dengan hubungan intim kerana keletihan, stres atau masalah hubungan dengan pasangan. Keletihan berlaku apabila timbulnya rasa lemah, tindak balas semakin merosot, koordinasi dan keseimnbangan berkurangan, kurang konsentrasi dan kepala rasa ringan.

Cara Hidup
Di samping masalah hormon, penyebab berlakunya masalah seksual di kalangan lelaki kerana tekanan cara hidup. ramai lelaki moden memiliki jadual gaya hidup yang agak padat: kerjaya, keluarga dan diri sendiri, semuanya memerlukan perhatian pada setiap masa. Adakalanya tuntutan tersebut melebihi kemampuan. Lama-kelamaan aia boleh memberi kesan kepada kesihatan mereka. Sehubungan dengan itu lelaki yang bermasalah tadi perlu mengamalkan pengambilan Pjos-X seta Staminex untuk merawat masalah berkaitan dizikal dan hormon. Kebanyakan masalah seksual lelaki mungkin menggabungkan faktor fizikal dan psikologi. Gabungan rawatan masalah fizikal dan terapi untuk psikologi boleh memberi kesan positif terhadap kebanyakan masalah seksual.

Tenaga
Kelenjar testosteron mempengaruhi tahap keghairahan dan stamina seksual golongan lelaki. Semakin banyak kelenjar itu dihasilkan semakin tinggi nafsu mereka dan semakin bertambah stamina. Untuk memaksimumkan penghasilan kelenjar tersebut, kurangkan pengambilan lemak dan tambah jumlah otot di dalam tubuh. Ini kerana sel-sel lemak terutama di kawasan perut menghasilkan enzim aromatase yang mengubah testosteron menjadi estrogen.

Sihat fizikal boleh dipupuk melalui aktiviti senaman yang berterusan. Diet yang sesuai boleh mengelak berlakunya keletihan dan dehidrasi yang berlebihan. Dapatkan makanan yang memberi tenaga seperti karbohidrat dan protein. Protein yang terdapat di dalam Nadya DIAFOOD memenuhi keperluan tubuh untuk tumbesaran serta memperbaiki tisu. Vitamin B1 di dalam Nadya DIAFOOD memberi tenaga boleh mengurangkan keletihan, kejang otot dan pelbagai rasa ngilu pada saraf. Sewaktu melakukan untuk meningkatkan stamina, amalkan pengambilan Nadya DIAFOOD dan STAMINEX sejam sebelum latihan. Amalkan pengambilan BIO-FIBER untuk mengurangkan serum kolesterol dan membersihkan darah daripada toksin. Ramai pakar berpendapat bahawa sukan bukan sahaja untuk kesasaan tubuh tetapi juga dapat meningkatkan keinginan seks.

Kesan Kegunaan
Amalan memakan Jitra Teablets berselang seli akan meningkatkan lagi tindakan Phos-X.

Panduan Khusus
Bagi lelaki bermasalah seperti darah tinggi dan yang seumpamanya.
Makan Phos-X 2 tablet pagi dan 2 tablet malam selama empat hari berturut-turut. Kemudian berhenti selama 6 hari. Setelah itu sambung semula makan selama 4 hari berhenti 6 hari. Begitulah seterusnya.


Pada 6 hari yang kosong itu minumlah Jitra Teablets satu tablets pagi dan satu tablets malam dengan dicampurkan ke dalam minuman panas atau air.

Bagi lekaki normal
Boleh dimakan seperti cara (1) di atas.

Boleh juga dimakan Phos-X menurut kaedahnya dan diminum Jitra Teablets pada setiap hari sekiranya bersesuaian dengan ketahan tubuhnya.

Cara makan
2 tablet 2 kali sehari (pagi dan petang)
* Tablet dimakan 4 hari berturut-turut. Berhenti selama 6 hari dan diulangi sedemikian sehingga habis (ditelan bersama air suam)

Pantang Larang
Air kelapa dan air limau nipis
Related Posts with Thumbnails